Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Ja veido e‑veikalu un izlēmi veidot savu “no nulles”, neizmantojot jau gatavās platformas (eBay, Amazon, Etsy utt.), arī tad ir pieejami dažādi e‑komercijas risinājumi, kas atvieglos tavu darbu un ko iespējams pielāgot tava biznesa un mājaslapas prasībām. Šoreiz detalizētāk aplūkosim tādas platformas kā Shopify, Magento un Woocommerce.
Pirmais solis – izvērtē savu biznesu!
Iepriekšējos rakstos jau daudzreiz pieminēts, taču, šķiet, nebūs lieki atkārtot vēlreiz – jebkurai darbībai biznesā jāsākas ar plānošanu un analīzi. Arī šajā gadījumā vispirms izvērtē dažādus aspektus, piemēram:
E‑veikalu platformas – 2 galvenie veidi
Kad vērtēšanas darbi pabeigti, var ķerties pie platformas izvēles. Būtībā e‑veikalu platformas var iedalīt divos galvenajos virzienos:
SHOPIFY – ātrai pārdošanas uzsākšanai
WOOCOMMERCE – plašas iespējas personalizēt un pielāgot funkcionalitāti
MAGENTO – plašam preču klāstam un strauji augošam biznesam
Vēlam veiksmi pareizās platformas izvēlē un lai veiksmīgi pārdošanas rezultāti!
Ekspertu viedoklis un ieteikumi par tev svarīgām tēmām