Pāriet uz galveno saturu

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!

Luminor Logo
  • Internetbanka
  • EN
  • RU
  • Ikdienas pakalpojumi

    Ikdienas pakalpojumi

    • Kļūt par klientu
    • Maksājumu kartes un komplekti
    • Luminor bērniem
    • Konta atvēršana Ukrainas pilsoņiem
    • Klientu programmas
    • Smart‑ID
    • Internetbanka
    • Mobilā banka
    • Apdrošināšana
    • Maksājumi
    • Klienti par mums
  • Uzkrājumi

    Uzkrājumi

    • Termiņnoguldījums
    • Krājkonts
    • Noguldījumu gada procentu likmes
    • Kalkulators
    • Uzkrājuma veidi bērna nākotnei
    • Uzlabo savu labklājību
    • Pensijas
    • Ieguldījumi
    • Private Banking
    • Sākotnējās izvietošanas
  • Kredīti, līzings

    Kredīti, līzings

    • Hipotekārais kredīts
    • Patēriņa kredīts
    • Mājokļu konsultācijas
    • Ideju centrs
    • Mājokļa remontam un energoefektivitātei
    • Ideju kredīts
    • Kredīts zemes iegādei
    • Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
    • Auto kredīts
    • Videi draudzīgu auto kredīts
    • Auto līzings
    • Kalkulatori
  • Uzņēmumiem
  • Internetbanka

    Internetbanka

    • Luminor Internetbanka
    • EN
    • RU
    • Kļūt par klientu
    • Par mums
      • Luminor stāsts
      • Pārvaldība
      • Vadība
      • Finanšu pārskati
      • Ekonomikas apskati
      • Personas datu apstrāde
      • AML
      • FATCA/CRS
      • Svarīga informācija ASV dzīvojošiem klientiem
      • Sūdzības un atsauksmes
      • Korporatīvā sociālā atbildība
      • Investoru attiecības
    • Internetbanka
    • Jaunumi
    • Klientu apkalpošanas centru tīkls un bankomāti
    • Cenrādis
      • Cenrādis privātpersonām
      • Cenrādis uzņēmumiem
      • Cenrāža arhīvs
    • Private Banking
    • Noteikumi
    • Jautājumi un atbildes
    • Pieteikumu formas
    • Valūtu kursi
    • Karjera
    • Open Banking
  • Luminor Internetbanka
Klientu atbalsts
Kontakti
  • Sākums
  • Kā pareizi noteikt SEO mērķus?

Kā pareizi noteikt SEO mērķus?

Konsultē digitālā mārketinga aģentūra Infinitum Agency

Luminor E-komercijas savienojums

Paplašini sava internetveikala iespējas

Uzzini vairāk

Mērķu uzstādīšana ir izplatītākais klupšanas akmens gan no uzņēmumu, gan pakalpojumu sniedzēju puses. Pirmkārt, jāņem vērā tas, ka SEO ir viens no neviendabīgākiem digitālā mārketinga kanāliem, proti, 100% precīzas prognozes noteikt ir grūti. Rezultātu svārstības Google organiskajos rezultātos galvenokārt nosaka divi faktori – konkurences līmenis nozarē un Google algoritmu atjauninājumi. Aicinām ļoti kritiski izvērtēt tādus solījumus kā “apmeklējuma dubultošana mēneša laikā” vai “primāro atslēgvārdu TOP3 pozīcijas kādā laika periodā”. Lai šādi un citi mērķi būtu uztverami kā objektīvi, pakalpojuma sniedzēja un uzņēmuma rīcībā ir jābūt datiem par uzņēmuma mājaslapas vēsturisko izaugsmi (Google Analytics, Search Console) un veiktām priekšizpētēm (atslēgvārdu izpēte, konkurentu izvērtējams, tehniskais audits). Tikai pie šiem nosacījumiem ir iespējams izvirzīt reālistiskus SEO mērķus. Protams, ka ir gadījumi, kad uzņēmumi atrodas biznesa sākumfāzē un nesen ir palaiduši mājaslapu – šādos gadījumos prognozes ir iespējams izvirzīt daudz optimistiskākas, par pamatu ņemot konkurences līmenī attiecīgajā nozarē un SEO aktivitātēm atvēlēto budžetu/aktivitāšu intensitāti.

Rezultātu izsekošanai pieejami dati un atskaites

Pieņemot, ka veiksmīgi esam izvēlējušies SEO pakalpojuma sniedzēju, noorganizējuši kvalitatīvu priekšizpētes procesu un apzinājuši visus pārējos resursus, kas nepieciešami uzņēmuma virzīšanai Google organiskajos rezultātos, svarīgi atcerēties arī par rezultātu monitoringu un datiem. Rokas turēšana uz pulsa SEO progresam ir ne mazāk svarīga par visām pārējām no pakalpojuma izrietošajām aktivitātēm, jo kalpo kā indikators tam, lai noteiktu SEO optimizācijas kvalitāti. Lai uzzinātu vairāk par SEO datu analizēšanu, aicinām iepazīties ar mūsu rakstu “Galvenie kvalitātes rādītāji, pēc kuriem novērtēt SEO kvalitāti“, kurā esam apkopojuši svarīgākos pieturpunktus, kuriem pievērst uzmanību.

Runājot par atskaitēm, svarīgi atzīmēt, ka jāpievērš uzmanība atskaites formātam – brīvā teksta veidā atsūtīts e-pasts ar procentuālām datu svārstībām vai manuāli aizpildīts Excel fails var radīt šaubas par datu autentiskumu. Pats galvenais ir tas, lai dati atbilstu patiesībai, taču ērtākai rezultātu pārraudzībai rekomendējamas dinamiskas datu atskaites, kurās klientam pašam ir iespēja izvēlēties interesējošās metrikas un filtrēt vai salīdzināt konkrētus laika periodus. Cilvēkam, kurš uzņēmumā atbild par SEO vai kopējo digitālā mārketinga mērķu izpildi, jābūt priekšstatam par rādītājiem un mērķiem, kādi izvirzīti sadarbojoties ar aģentūru vai ārštata darbinieku.

Kā novērtēt to, vai SEO pakalpojums ir cenai atbilstošs?

Pirms atbildēt uz šo jautājumu, vēlamies uzsvērt vairākas lietas:

  • SEO ir digitālā mārketinga kanāls iltermiņa izaugsmei un pakalpojuma pamatā jābūt uz datiem balstītai un stratēģiskai pieejai.
  • SEO pakalpojums sevī ietver tehniskos, rakstniecības, datu monitoringa un plānošanas resursus, par kuru izcelsmi un niansēm vēlams gūt priekšstatu pirms sadarbības uzsākšanas.
  • Uzņēmumu iesaiste SEO optimizācijas procesos ir ļoti svarīga, jo tādējādi ļauj operatīvāk nodot zīmola vēstījumu satura autoriem un mērķauditorijai.
  • Uzņēmuma izpratne par kvalitātes rādītājiem sniedz priekšrocības, lai taktiskāk saplānotu visus resursus mērķu sasniegšanai.

Tas, cik ātri Jūsu uzņēmums nokļūs Google organisko rezultātu augšgalā, palielinās organisko apmeklējumu un ienākumus, atkarīgs no efektīvas stratēģijas, kvalitatīviem resursiem un aktivitāšu ikmēneša apjoma. Turklāt svarīgi atcerēties, ka SEO nozarē nav vienotas formulas, kas nogādās Jūsu mājaslapu Google pirmajā vietā – katrs projekts ir specifisks un prasa individuālu iedziļināšanos. Ne velti nozarē dzirdam terminus “organiskais apmeklējums” un “dabīgie rezultāti”, tāpēc arī no uzņēmuma perspektīvas SEO pakalpojums uzskatāms par kvalitatīvu un cenai atbilstošu gadījumos, kad ir “dabīgi” jūtama atdeve no konkrētām SEO aktivitātēm (pirkumu pieaugums, publikāciju lasījumu skaits, zvani, apmeklējuma pieaugums, TOP atslēgvārdu pozīcijas).

Ceram, ka šis raksts kaut mazliet kliedēja Jūsu neziņu par mistisko 3 burtu salikumu “SEO” un aicinām Jūs ar mums sazināties gadījumā, ja radies kāds jautājums, rakstot uz [email protected] vai aizpildot kontaktformu mūsu mājaslapā: https://infinitum.agency/kontakti/
 

Ekspertu viedoklis un ieteikumi par tev svarīgām tēmām

  • Private banking
  • Valūtu kursi
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • Ētikas kodekss
  • Anti-Money Laundering, international sanctions
  • FATCA/CRS
  • Cenrādis
  • Jautājumi un atbildes
  • Krāpšanas novēršana
  • Sūdzības un atsauksmes
  • Runā atklāti
  • Mārketinga piekrišanas
  • Sīkdatnes
  • Ilgtspēja
  • Piekļūstamība

Klientu atbalsts +371 67 17 1880
(darba dienās 08.00 - 18.00)
Kartes bloķēšana 24/7/365

Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.
© 2025. Luminor Bank AS