Kā rīkoties, ja noticis ceļojumu apdrošināšanas gadījums pēc 01.12.2020.

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, lūdzu sazinieties ar Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāli vai ar mūsu diennakts palīdzības dienestu.

  • Paziņo par nelaimes gadījumu pēc iespējas drīzāk. Zvani uz Compensa diennakts klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 6755 8899 vai aizpildi pieteikumu elektroniski mājas lapā: eclaims.eu
  • Saglabā un iesniedz visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējuma apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus u.c. dokumentus)
  • Ja nepieciešama medicīnisko pakalpojumu apmaksas garantija vai informācija par medicīniskās palīdzības pakalpojumu pieejamību, sazinies ar diennakts palīdzības dienestu: OPS pa tālruni +371 6755 8899 vai e‑pastu luminor@ops24.eu
  • Piesakot atlīdzību, norādi kredītkartes turētāja vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu un kredītkartes pirmos sešus un pēdējos četrus ciparus.
Savukārt, ja ir noticis kaulu lūzumu/ieplīsumu gadījums pēc 01.01.2024., lūdzu, paziņojiet par gadījumu pēc iespējās ātrāk, zvanot +371 6755 8888 vai aizpildot pieteikumu elektroniski mājaslapā šeit.
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāles zvanu centrs

Telefona numurs: +371 6755 8899
Atlīdzības pieteikuma forma: eclaims.eu
E-pasts: info@compensa.lv

Medicīnas un repatriācijas izmaksu apdrošināšanas gadījumā Compensa Palīdzības dienests OPS LV SIA

Tel.: +371 6755 8899
E-pasts: luminor@ops24.eu

Pieteiktās sūdzības tiek izskatītas saskaņā ar Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvia Filiāles noteikumiem