Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
DNB bankas diennakts Kontaktu centrs 2011.gadu noslēdzis ar rekordu – decembrī tas saņēmis vislielāko zvanu skaitu savā gandrīz piecu gadu pastāvēšanas vēsturē. Ja līdz šim vidēji mēnesī ar Kontaktu centru sazinājās aptuveni 25 000 klientu, tad decembrī ienākošo zvanu skaits palielinājies gandrīz divreiz, sasniedzot 49 tūkstošus zvanu.
Krasās izmaiņas saņemto zvanu statistikā aizvadītā gada pēdējā mēnesī spēcīgi ietekmējusi saspringtā situācija Latvijas banku sektorā - daudzi zvanītāji bijuši tieši Latvijas Krājbankas klienti, kuri interesējušies par iespējām izmantot DNB bankas pamatpakalpojumus - kontu, norēķinu karti un internetbanku.
„Pat neizlasot ziņas, zinām par aktuālākajiem notikumiem valstī un to, kā tie ietekmējuši mūsu esošo un potenciālo klientu dzīvi. Savā ziņā esam kā tāds termometra stabiņš, kas izjūt un reaģē uz niecīgākajām izmaiņām,” augstos gada nogales rādītājus komentē DNB bankas Kontaktu centra vadītāja Edīte Langmane.
Izņemot mēnešus, kad notiek kas ārkārtējs, piemēram, kā 2011.gada nogales notikumi Latvijas banku sektorā, aptuveni 85% gadījumu zvanītāji ir pašas DNB bankas klienti. Visbiežāk cilvēki interesējas par bankas pakalpojumiem, internetbankas vai norēķinu karšu lietošanu, kā arī par iespēju sazināties ar noteiktiem bankas speciālistiem.
Kā novērojuši DNB bankas diennakts Kontaktu centra darbinieki, visbiežāk zvani tiek saņemti laikā no plkst. 11.00 līdz pat plkst. 17.00, kad ar bankas darbiniekiem sazinās gan privātpersonas, gan uzņēmumu darbinieki. Otrs zvanu vilnis atsākas pēc plkst. 19.00, kad ar Kontaktu centru galvenokārt sazinās privātpersonas - atnākuši mājās, iedzīvotāji ķeras klāt savu personīgo rēķinu apmaksai, izmanto internetbanku un uzdod dažādus jautājumus bankai. Vakarā zvana arī mazāku uzņēmumu vadītāji un individuālie komersanti, kas strādā arī mājās.
„Zvanu skaita izmaiņas pa dienām ietekmē dažādi ikdienišķi faktori, piemēram, algas saņemšana konkrētā datumā un attiecīgi – rēķinu apmaksāšana, valsts svētki un atvaļinājumi. Tomēr pirmdienās, ceturtdienās un piektdienās, ja nenotiek nekas ārkārtējs, ierasti saņemam vairāk zvanus nekā citās nedēļas dienās,” atklāj DNB bankas Kontaktu centra vadītāja Edīte Langmane.
Arvien biežāk klienti izmanto arī nakts stundas, lai sazinātos ar Kontaktu centru. Ja agrāk tie pārsvarā bija servisa zvani par, piemēram, kartes vai internetbankas nobloķēšanu, tad patlaban arvien biežāk klientiem nepieciešamas konsultācijas arī par citiem jautājumiem, piemēram, par preču iegādi internetā. Tāpat vēlās vakara stundās vai naktīs tiek saņemti zvani no ārzemēs dzīvojošajiem klientiem, kuri atrodas citā laika joslā.
DNB bankas Kontaktu centrs jau kopš 2007. gada 1. aprīļa klientu rīcībā ir 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, pieņemot zvanus pa tālruņa numuru +371 67 17 1880.