Lai klientiem saziņa ar DNB banku būtu vēl ērtāka un patīkamāka, turpmāk, zvanot uz DNB bankas diennakts informatīvo tālruņa numuru, būs iespēja izvēlēties gan vēlamo sarunas valodu, gan sarunas tēmu.

Ar jaunieviestās interaktīvās balssaites palīdzību turpmāk DNB klienti jau sarunas sākumā būs aicināti izvēlēties, kādā valodā – latviešu, krievu vai angļu – sarunu veikt būtu visērtāk. Tāpat klienti varēs izvēlēties sarunas tēmu – ar kādu nolūku vērsies DNB Kontaktu centrā.

DNB Kontaktu centrs klientu rīcībā ir 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Piezvanot uz tālruni +371 67 17 1880, klienti var noskaidrot gan vispārēju informāciju par bankas produktiem un pakalpojumiem, gan saņemt palīdzību internetbankas vai karšu lietošanā. DNB bankas klienti, zvanot uz +371 67 17 1880, arīdzan var uzzināt detalizētu informāciju par savu kontu, tā atlikumu, ikmēneša kredīta maksājumiem vai saviem noguldījumiem, kā arī veikt rēķinu apmaksu no sava konta.

„Ik dienu DNB Kontaktu centrā vēršas vairāk kā tūkstotis DNB klientu. Līdz ar sarunu tēmas izvēles ieviešanu Kontaktu centrs nodrošinās vēl kvalitatīvāku ienākošās zvanu plūsmas apkalpošanu, kā arī valodas izvēle saziņu ar banku klientam noteikti padarīs vēl patīkamāku, izvēloties komunicēt sev ērtākā valodā,” pārliecināta ir Kontaktu centra vadītāja Edīte Langmane.

Edīte Langmane skaidro, ka vidēji 70% no Kontaktu centrā ienākošajiem zvaniem ir jautājumi par bankas produktiem un sniegtajiem pakalpojumiem. Pārējie zvani, kas vidēji sastāda 30% no ienākošās zvanu plūsmas, ir jautājumi par precīzu DNB filiāļu atrašanās vietu, to darba laikiem vai bankomātu atrašanās vietu. Organizējot ienākošo zvanu sarunu tēmas, Kontaktu centrs vēl operatīvāk varēs sniegt atbildes uz klientus interesējošajiem jautājumiem.

Vēl bez DNB bankas diennakts informatīvā tālruņa +371 67 17 1880, klienti saziņai ar banku aicināti izmantot DNB internetbankas sarakstes iespēju, elektronisko pastu, rakstot uz info@dnb.lv,  vai bankas profilu pasaulē populārākajā sociālajā interneta tīklā Facebook. Tāpat arī bankas mājaslapā klienti var aizpildīt elektroniskos pieteikumus konsultācijai, kartes vai kredīta saņemšanai. Pēc šī pieteikuma aizpildīšanas jau tuvākajā laikā ar klientu sazināsies DNB speciālists, lai apstiprinātu izvēlēto darījumu vai norunātu satikšanās laiku klientam ērtākajā DNB filiālē.