Te būs daži padomi:
Tipiska atbilde uz jautājumu: “Kas ir tavs klients?” skan: “Ikviens.” Tomēr ir neiespējami izveidot ko tādu, kas liktos vienlīdz pievilcīgs pilnīgi visiem. Vienmēr būs viena cilvēku grupa, kas novērtēs produktu vai pakalpojumu visvairāk un tāpēc kļūs par tā pircējiem. Apdomā, kādi ir šie pirmie lietotāji. Iedziļinies viņu motīvos, problēmās un plašākā dzīves kontekstā, kurā centies iederēties.
Instruments: Klienta portrets
Skaidrs, ka ir ļoti viegli aizrauties ar savu ideju un vēlēties, lai tā patiktu visiem citiem. Tomēr vērtība ir jārada klientiem, un viņu viedoklis ir svarīgāks par tavējo. Spēja izprast klientu un pielāgot savu produktu vai pakalpojumu viņa vajadzībām ir taisnākais ceļš uz vērtīga produkta radīšanu.
Instruments: Izpratnes tabula
Klienta pazīšana un izprašana ļauj saprast, kas tieši viņiem šķiet vērtīgs produktā vai pakalpojumā. Ievērojot visvērtīgākos funkcionālos un emocionālos komponentus, nekavējies skaļi un skaidri par tiem pavēstīt. Tas piesaistīs klientu uzmanību, kā arī ļaus izcelties starp konkurentiem.
Instruments: Vērtības piedāvājuma šablons