Kā rīkoties, ja noticis ceļojumu apdrošināšanas gadījums pēc 01.12.2020.
Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, lūdzu sazinieties ar Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāli vai ar mūsu diennakts palīdzības dienestu.
- Paziņo par nelaimes gadījumu pēc iespējas drīzāk. Zvani uz Compensa diennakts klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 6755 8899 vai aizpildi pieteikumu elektroniski mājas lapā: eclaims.eu
- Saglabā un iesniedz visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējuma apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus u.c. dokumentus)
- Ja nepieciešama medicīnisko pakalpojumu apmaksas garantija vai informācija par medicīniskās palīdzības pakalpojumu pieejamību, sazinies ar diennakts palīdzības dienestu: OPS pa tālruni +371 6755 8899 vai e‑pastu luminor@ops24.eu
- Piesakot atlīdzību, norādi kredītkartes turētāja vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu un kredītkartes pirmos sešus un pēdējos četrus ciparus.