Bridge atbalsta XML (ISO20022) un FIDAVISTA standarta formātus.
Maksājumi, kam saglabājas statuss “Nosūtīts”, iespējams, gaida apstrādi vai arī maksājums vēl nav saņēmis atsauksmi no Bankas, un jums vajadzētu ar to sazināties.
Limitus nosaka uzņēmuma pārstāvis individuāli katram lietotājam atbilstoši personīgi pieņemtajam lēmumam.
Drošības apsvērumu dēļ savienojuma ilgums ar Banku tiek pārraudzīts. Maksimālais sesijas ilgums ir divas stundas. Ja pakalpojumā Bridge 15 minūtes nenotiek nekādas darbības, sesija automātiski beigsies un jums nāksies pierakstīties vēlreiz, lai piekļūtu pakalpojumam.
Nē, pakalpojumā Bridge jūs varat redzēt un lejupielādēt informāciju par konta atskaitēm un pārskatiem, kā arī veikt svarīgus maksājumus.
Šobrīd tas nav iespējams, taču nākotnē tiks izveidota šāda funkcionalitāte.
Informācija pakalpojumā Bridge tiek atjaunota ik pēc 15 minūtēm.