Smart‑ID

Kā uzstādīt Smart‑ID pāris minūšu laikā?

Tev tagad ir Smart‑ID Basic konts?

Noskaties videopamācību, kā pāris minūšu laikā to pārveidot par Smart‑ID kvalificēto e‑parakstu (QES) Smart‑ID lietotnē.

Kā atjaunot Smart‑ID kontu?

Smart‑ID kontam beidzies derīguma termiņš vai jāveic tālruņa maiņa un jāuzstāda Smart‑ID citā tālrunī?

Noskaties videoapmācību, kā atjaunot Smart‑ID kontu.

Drošība pirmajā vietā

  • Pieslēdzoties internetbankai ar Smart‑ID lietotni, nepieciešams ievadīt arī personas kodu. Ievadi to šādā formātā, izmantojot domuzīmi: xxxxxx‑xxxxx.
  • Pieslēgšanos internetbankai un sagatavoto maksājumu apstiprini tikai tad, ja pats esi iniciējis šo darbību internetbankā vai mobilajā bankā.
  • Vienmēr pārliecinies, ka internetbankā vai mobilajā bankā esošais Smart‑ID drošības kods sakrīt ar Smart‑ID lietotnē redzamo kodu.
  • Esi uzmanīgs un pievērs uzmanību katram drošības kodam, ko apstiprini!
  • Nevienam neatklāj savus PIN kodus. Arī banka nekad neprasīs tos nosaukt.

Kļūsti par klientu attālināti

Ņem vērā!

Noderīgas saites

Smart-ID
Biežāk uzdotie jautājumi par Smart-ID
Kā rīkoties, kad tuvojas Smart-ID konta derīguma termiņa beigas?