Smart-ID – jautājumi un atbildes
Instrukciju un vairāk informācijas skaties šeit.
Pirmajā pieteikšanās reizē ar Smart-ID Basic kontu papildus jāapstiprina sava identitāte ar kodu kalkulatoru Digipass 260/270.
Jaunāko informāciju par biometrisko identifikāciju skaties šeit.
Vairāk informācijas skaties šeit.
Video instrukcijas un informāciju par Smart-ID uzstādīšanu skaties šeit.
Detalizētu atbildi un ieteikumus drošai telefona un Smart-ID konta lietošanai skaties šeit.
Jā, Smart-ID ir drošs risinājums autentifikācijai un dokumentu elektroniskai parakstīšanai. Vairāk informācijas skaties šeit.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Svarīgi! Luminor nav piekļuves vai tiesību dzēst Smart-ID kontu klientu vārdā.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Svarīgi! Luminor nav piekļuves vai tiesību dzēst Smart-ID kontu klientu vārdā.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Detalizētu atbildi skaties šeit.
Nē, lai izmantotu Luminor internetbanku vai mobilo banku, tev nav nepieciešami atsevišķi Smart-ID konti.
Reģistrējot Smart-ID kontu lietotājiem līdz 18 gadu vecumam, vecākam vai likumīgajam aizbildnim nepieciešams autentificēt viņu kontu. Instrukciju var atrast šeit.
Svarīgi!
- Saglabā pašreizējās autentifikācijas metodes.
- Ja esi pazaudējis tālruni, atjauno savu Smart-ID kontu, izmantojot biometrisko identifikāciju.
- Ja esi izdzēsis savu esošo Smart-ID Basic kontu, to būs iespējams atjaunot, autentifikācijai izmantojot kodu kalkulatoru Digipass 260/270 vai e-parakstu, vai arī klātienē Klientu apkalpošanas centrā.
Neatradi atbildi? Rezervē tikšanos klātienē