Kartes
- Saņemta pa pastu: saņemtu karti pa pastu var aktivizēt tikai internetbankas pilnās versijas sadaļā Konti un kartes -> Manas kartes. Pa pastu saņemtu karti ir nepieciešams aktivizēt 90 dienu laikā. Pretējā gadījumā aktivizācijas poga no internetbankas tiks dzēsta.
- Saņemta klientu apkalpošanas centrā: ja saņēmi maksājumu karti mūsu klientu apkalpošanas centrā, vari sākt izmantot to uzreiz. Neizsniegtā karte klientu apkalpošanas centrā tiks iznīcināta.
Rezervētās summas ir veiktie karšu darījumi, kuri jau ir noņemti no pieejamā atlikuma, bet vēl nav iegrāmatoti/ redzami konta izraksta sistēmā. Reālais atlikums kontā ir tas, kurš redzams pie uzraksta „Pieejamais atlikums”.
Pēc uzklikšķināšanas uz summas, parādīsies informācija par rezervētajiem darījumiem.
Kartēm, kuras vairs netiek izsniegtas (informāciju par šiem produktiem atradīsi cenrādī), kredītlimitu palielināt nevar. Ja vēlies esošai kartei palielināt limitu, piesakies kredītlimitam internetbankas sadaļā Konti un kartes → Manas kartes, aizpildot “Luminor Black kartes ar kredītlimitu” pieteikumu.
Par Luminor Black kartes priekšrocībām uzzini šeit.
Uzzini vairāk par Ceļojumu apdrošināšanu un ko darīt, ja iestājies apdrošināšanas gadījums šeit.
Ja tavai kartei ir beidzies derīguma termiņš un tu esi saņēmis automātiski atjaunotu jaunu karti, PIN kods nemainās – tas ir tāds pats, kā tavai iepriekšējai kartei.
Atjaunoto karti aktivizē veicot skaidras naudas darījumu bankomātā vai pirkumu pie tirgotāja, ievietojot karti terminālī un apstiprinot darījumu ar iepriekšējās kartes PIN kodu.
Citos gadījumos, kad izsniegta jauna karte, aktivizē karti un saņem PIN kodu savā internetbankā vai mobilajā lietotnē sadaļā “Konti un kartes” > “Manas kartes”.
Ja izvēlies saņemt karti Luminor filiālē, PIN kods tiks izsniegts kopā ar jauno karti.
Ja aizmirsi PIN kodu, apskaties to savā internetbankā vai mobilajā lietotnē sadaļā “Manas kartes”.
PIN kodu var mainīt Luminor bankomātā.
Ja bankomātā trīs reizes pēc kārtas ievada nepareizu kartes PIN kodu, bankomāts karti aiztur. Līdz ar to tev ir jāpasūta jauna karte. Dodies uz internetbankas pilnās versijas sadaļu Konti un kartes → Manas kartes. Tālāk spied pogu “Aizvietot karti”.
Visām VISA kartēm limits pirkumiem diennaktī ir 5000 € un skaidras naudas izņemšanai diennaktī ir 5000 € (vai ekvivalents citā valūtā) un limits skaidras naudas izņemšanai 30 dienu periodā 20 000 € (vai ekvivalents citā valūtā).
Drošības apsvērumu dēļ limits skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem, kas aprīkoti tikai ar magnētiskas joslas nolasīšanas tehnoloģiju, ir 350 € diennaktī.
Limits skaidras naudas izņemšanai pie tirgotāja (pie nosacījuma, ja tirgotājs šo pakalpojumu nodrošina) vienā pirkuma reizē – 100 €.
Tavu karti atjaunosim automātiski, ja pēdējo trīs mēnešu laikā to esi izmantojis norēķiniem, un tai ir atzīme par atjaunošanu. To vari pārbaudīt internetbankas sadaļā Konti un kartes → Manas kartes → Kartes atjaunošana.
Vismaz mēnesi pirms kartes derīguma termiņa beigām iesakām pārliecināties, vai ir norādīta pareizā kartes piegādes adrese internetbankas sadaļā Konti un kartes → Manas kartes.
Atjaunoto karti izgatavosim līdz mēneša 15. datumam un nosūtīsim uz Tevis izvēlēto piegādes vietu.
Kartes piegādes izmaksas:
- pa pastu Latvijas teritorijā – 2 €;
- pa pastu uz ārzemēm – 10 €;
- klientu apkalpošanas centrā – 10 €;
Nekavējoties nobloķē maksājumu karti! To var izdarīt:
- mobilās lietotnes sadaļā Konti un kartes / Manas kartes / Bloķēt karti;
- internetbankas sadaļā Konti un kartes / Manas kartes / nomainīt statusu uz Bloķēt;
- zvanot uz +371 67 17 1880 (24/7).
Ņem vērā! ja karte nobloķēta mobilajā lietotnē vai internetbankā, tā joprojām paliek aktīva digitālā maka lietotnēs (Apple Pay, Google Wallet). Lai karti bloķētu arī šajās lietotnēs, sazinies ar mums, zvanot uz +371 67 17 1880 (24/7).
Lai apstrīdētu neautorizētus darījumus, aicinām aizpildīt Pretenziju par pirkumu ar maksājumu karti un sniegt detalizētu situācijas aprakstu.
Kartes maksājumu iespējams apstrīdēt, ja:
- neesi saņēmis preces vai pakalpojumus;
- saņemtie pakalpojumi vai preces neatbilst aprakstam vai ir bojātas;
- par vienu un to pašu pirkumu maksa ieturēta vairāk nekā vienu reizi;
- nepiekrīti summai, kas ieturēta no Tava konta;
- esi atcēlis abonēto pakalpojumu, bet no konta maksa par to joprojām tiek ieturēta.
Lai atrisinātu situāciju, aicinām vispirms vērsties pie tirgotāja. Ja vienošanos neizdodas panākt, jāuzsāk darījuma reklamācija, un mēs centīsimies palīdzēt atgūt samaksāto summu.
Lūdzu, aizpildiet Pretenziju par pirkumu ar maksājumu karti un norādiet visu ar apstrīdēto darījumu saistīto informāciju.
Pieprasījumu iesniedz 60 kalendāro dienu laikā, kopš brīža, kad maksājuma summa tika noņemta no Tava konta. Pieprasījuma apstrādes laiks var ilgt no 35 līdz 100 kalendārajām dienām.
Internetbankas sadaļā Konti un kartes → Manas kartes → Pirkumi internetā (Atļaut/Neatļaut) pārbaudi, vai funkcija norēķinu veikšanai internetā ir aktivizēta.
Tāpat pārliecinies, vai tavā kontā ir pietiekami daudz līdzekļu darījuma veikšanai.
Ja konta atlikums ir pietiekams un pirkumi internetā ir atļauti, sazinies ar mums pa informatīvo tālruni +371 67 17 1880, lai precizētu atteikuma iemeslu.
Šādiem darījumiem piemēro uzcenojumu 3% apmērā, un to pieskaita valūtas maiņas kursam, brīdī, kad darījums tiek grāmatots (parādās konta izrakstā).
Ņem vērā, ka valūtas maiņa notiek saskaņā ar valūtas maiņas kursu, kas ir spēkā brīdī, kad finanšu pakalpojumu sniedzējs veic darījuma apstrādi.
Skaidras naudas izņemšana ar Visa Debit karti:
- Luminor bankomātos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā līdz 600 EUR kalendārā mēneša laikā - bez komisijas maksas, savukārt no summas, kas pārsniedz 600 EUR, ietur komisijas maksu 0,2% apmērā.
- citā bankā, citas bankas bankomātos – 2% no darījuma summas, min. 3,50 EUR/ 4,00 USD (ja darījuma valūta atšķiras no kartes konta valūta).
Dodies uz internetbankas sadaļu Konti un kartes → Manas kartes → SMS ziņojumi → Pārskatīt/Mainīt. Atverot šo sadaļu, tu vari izvēlēties piemērotāko SMS uzstādījumu veidu.
Ja karte ir iekļauta kādā no Pakalpojumu komplektiem, tad SMS pakalpojums ir bezmaksas. Citos gadījumos, saskaņā ar cenrādi.
Seko instrukcijās dotajiem norādījumiem:
Ja aizmirsi/ neredzi CVV kodu, apskaties to savā internetbankā vai mobilajā lietotnē sadaļā Konti un Kartes → Manas kartes.