1. Veiciet darījuma autorizāciju saskaņā ar POS termināļa lietošanas instrukciju.
  2. Pārliecinieties, ka Darījums ir apstiprināts, un POS terminālis to ir izpildījis (autorizējis).
  3. Pārliecinieties, ka kvīti parakstījis Kartes lietotājs, ja uz kvīts ir vieta Kartes lietotāja parakstam.
  4. Salīdziniet parakstus uz Kartes paraksta paneļa un uz kvīts.

Ja darījums tiek veikts ar magnētisko joslu un nav iespējams izpildīt visus augšminētos norādījumus, apsveriet iespēju atcelt darījumu, lai izvairītos no krāpšanas riska.

  1. Ja rezervācijas laikā kartes lietotājs ir nosaucis kartes datus rezervācijas apstiprināšanai, bet ierodoties nevar uzrādīt to pašu karti, iepriekšējā autorizācija veicama ar citu karti, kas tiek uzrādīta ierodoties.
  2. Ierodoties palūdziet Kartes lietotājam aizpildīt un parakstīt viesa reģistrācijas kartīti. Tajā norādāma šāda informācija:
  • Kartes lietotāja vārds, uzvārds;
  • Kartes lietotāja pasta adrese;
  • Istabas numurs viesnīcā;
  • Uzturēšanās laiks (no - līdz);
  • Pakalpojumu apmaksas veids;
  • Kartes lietotāja kartes numurs, beigu datums un paraksts;
  • Atsauce, ka viesis apņemas segt visus izdevumus, kas radušies saistībā ar viņa uzturēšanos viesnīcā  (nepieciešams norādīt konkrētus izdevumus, piemēram, par apmešanos, minibāru, restorānu, bāru, telefona sarunām, citiem pakalpojumiem) un piekrīt summas noņemšanai no kartes izdevumu segšanai. Zem atsauces jāparedz vieta klienta parakstam (klientam atsevišķi jāparakstās, lai apliecinātu šī nosacījuma ievērošanu).
Ja jums rodas aizdomas par ļaunprātīgu Kartes izmantošanu, zvaniet Luminor Bank AS Karšu apstrādes centram pa telefonu +371 6717 1880.