Aktivizācija

Kā varu aktivizēt savu karti?

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”

2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”

3. Pie kartes, ko vēlies aktivizēt, uzklikšķini “Aktivizēt un iegūt PIN”.



4. Neaizmirsti ieklikšķināt lauciņā “Vēlos atļaut pirkumus ar karti Internetā”, kas ļaus Tev droši iepirkties internetā



5. Klikšķini “Aktivizēt”. Tad Tavas kartes PIN kods parādīsies ekrānā. Lūdzu, iegaumē to!!

Kā varu aktivizēt iespēju veikt pirkumus internetā?

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”

2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”


 
3. Karšu datu sadaļā meklē “Pirkumi internetā” un klikšķini “Atļaut”


 
4. Parādīsies uznirstošais lodziņš. Atzīmē savu piekrišanu “Mainīt statusu uz: Atļauts” un apstiprini veiktās izmaiņas ar kādu no autentifikācijas rīkiem (Smart-ID vai kodu kalkulatoru).



Pēc sekmīgas autentifikācijas, pirkumi internetā tiks atļauti. Ja vēlies deaktivizēt šo funkciju, izpildi atkārtoti tos pašus soļus.

NB! Ja neplāno ar karti veikt pirkumus internetā, drošības nolūkos iesakām deaktivizēt šo funkciju.

Kā varu aktivizēt un deaktivizēt bezkontakta norēķinus?

Varat atspējot savas kartes bezkontakta funkciju: pierakstieties internetbankā, sadaļā “Kartes” izvēlieties Bezkontakta karti un uzklikšķiniet uz izvēles “Atspējot bezkontakta norēķinus”. Lai sekmīgi apstrādātu pieteikumu, jums ir jāveic maksājums, novietojot karti uz POS termināļa un ievadot PIN kodu (vai izņemot naudu Luminor no bankomāta).

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”


 
2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”


 
3. Karšu datu sadaļā meklē “Bezkontaktu maksājumi” un klikšķini “Atslēgt” vai “Ieslēgt”

Lai atslēgtu bezkontaktu norēķinus, Tev ir jāveic maksājums, novietojot karti uz POS termināļa un ievadot PIN kodu (vai izņemot naudu Luminor no bankomāta).

Aizmirsu kartes PIN kodu. Kā rīkoties?

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”


 
2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”



3. Pie kartes datiem uzklikšķini “Atjaunot PIN”.


 
4. Tad parādīsies uznirstošais logs ar PIN atgādinājuma pieprasījuma datiem. Autorizē pieprasījumu, uzklikšķinot “Turpināt”.
Ja pieprasīsi PIN koda atgādinājumu līdz plkst. 13.00, tas būs pieejams internetbankā tās pašas darba dienas laikā pēc plkst. 16.00.
Ja ppieprasīsi PIN koda atgādinājumu pēc plkst. 13.00, tas būs pieejams internetbankā nākamās darba dienas laikā pēc plkst. 16.00.

Esmu pazaudējis karti. Kā rīkoties?

Nekavējoties bloķē karti internetbankā vai raksti mums mājas lapas čatā.

Jaunu karti vari pasūtīt internetbankā.

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”


 
2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”


 
3. Lai pasūtītu jaunu karti, izvēlies “Jaunas kartes pieteikums”


 
4. Aizpildi pieteikumu, izvēlies atbilstošu karti un sasaisti karti ar esošajiem kontiem vai atver kartei jaunu kontu. Kad pieteikums ir pabeigts, lapas apakšdaļā klikšķini “Turpināt”.

Kā varu atrast Luminor bankomātu?

Meklē tuvāko Luminor bankomātu.

Es pasūtīju karti, taču neesmu to saņēmis. Kā rīkoties?

Sazinies ar mums, rakstot internetbankā, mājas lapas čatā vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880

Es pasūtīju karti. Kad to saņemšu?

Savu jauno karti saņemsi piecu darba dienu laikā. 

Kādi ir manas kartes ierobežojumi? Kā varu izmainīt kartes norēķinu ierobežojumus?

Ar kartes ierobežojumiem vari iepazīties mūsu cenrādī.

Lai izmainītu kartes skaidras naudas izņemšanas un norēķinu ierobežojumus, zvani mums pa tālruni +371 67 17 1880. Lūdzam ņemt vērā, ka kartes norēķinu ierobežojumu mainīšana ir maksas pakalpojums.

Cik maksā mana karte?

Ar kartes maksu aicinām iepazīties mūsu cenrādī.

Ceļojumu apdrošināšana


  •