Pāriet uz galveno saturu

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!

Luminor Logo
  • Internetbanka
  • EN
  • RU
  • Ikdienas pakalpojumi

    Ikdienas pakalpojumi

    • Kļūt par klientu
    • Maksājumu kartes un komplekti
    • Luminor bērniem
    • Konta atvēršana Ukrainas pilsoņiem
    • Klientu programmas
    • Smart‑ID
    • Internetbanka
    • Mobilā banka
    • Apdrošināšana
    • Maksājumi
    • Klienti par mums
  • Uzkrājumi

    Uzkrājumi

    • Termiņnoguldījums
    • Krājkonts
    • Noguldījumu gada procentu likmes
    • Kalkulators
    • Uzkrājuma veidi bērna nākotnei
    • Uzlabo savu labklājību
    • Pensijas
    • Ieguldījumi
    • Private Banking
    • Sākotnējās izvietošanas
  • Kredīti, līzings

    Kredīti, līzings

    • Hipotekārais kredīts
    • Patēriņa kredīts
    • Mājokļu konsultācijas
    • Ideju centrs
    • Mājokļa remontam un energoefektivitātei
    • Ideju kredīts
    • Kredīts zemes iegādei
    • Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
    • Auto kredīts
    • Videi draudzīgu auto kredīts
    • Auto līzings
    • Kalkulatori
  • Uzņēmumiem
  • Internetbanka

    Internetbanka

    • Luminor Internetbanka
    • EN
    • RU
    • Kļūt par klientu
    • Par mums
      • Luminor stāsts
      • Pārvaldība
      • Vadība
      • Finanšu pārskati
      • Ekonomikas apskati
      • Personas datu apstrāde
      • AML
      • FATCA/CRS
      • Svarīga informācija ASV dzīvojošiem klientiem
      • Sūdzības un atsauksmes
      • Korporatīvā sociālā atbildība
      • Investoru attiecības
    • Internetbanka
    • Jaunumi
    • Klientu apkalpošanas centru tīkls un bankomāti
    • Cenrādis
      • Cenrādis privātpersonām
      • Cenrādis uzņēmumiem
      • Cenrāža arhīvs
    • Private Banking
    • Noteikumi
    • Jautājumi un atbildes
    • Pieteikumu formas
    • Valūtu kursi
    • Karjera
    • Open Banking
  • Luminor Internetbanka
Klientu atbalsts
Kontakti
  • Sākums
  • Ikdienas pakalpojumi
  • Maksājumu kartes un komplekti
  • Palīdzība darbībām ar karti

Palīdzība darbībām ar karti

Aktivizācija

Kā varu aktivizēt savu karti?

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes” / "Manas kartes":

2. Pie kartes, ko vēlies aktivizēt, uzklikšķini “Aktivizēt karti”.



3. Ja vēlies atļaut ar karti veikt pirkumus internetā, tad ieklikšķini lauciņā “Vēlos atļaut pirkumus ar karti Internetā”. Savu izvēli apstiprini, spiežot “Turpināt”:



4. Tavas kartes PIN kods parādīsies ekrānā. Lūdzu, iegaumē to!!!

Kā varu aktivizēt iespēju veikt pirkumus internetā?

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”

2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”


 
3. Karšu datu sadaļā meklē “Pirkumi internetā” un klikšķini “Atļaut”


 
4. Parādīsies uznirstošais lodziņš. Atzīmē savu piekrišanu “Mainīt statusu uz: Atļauts” un apstiprini veiktās izmaiņas ar kādu no autentifikācijas rīkiem (Smart-ID vai kodu kalkulatoru).



Pēc sekmīgas autentifikācijas, pirkumi internetā tiks atļauti. Ja vēlies deaktivizēt šo funkciju, izpildi atkārtoti tos pašus soļus.

NB! Ja neplāno ar karti veikt pirkumus internetā, drošības nolūkos iesakām deaktivizēt šo funkciju.

Kā varu aktivizēt un deaktivizēt bezkontakta norēķinus?

Varat atspējot savas kartes bezkontakta funkciju: pierakstieties internetbankā, sadaļā “Kartes” izvēlieties Bezkontakta karti un uzklikšķiniet uz izvēles “Atspējot bezkontakta norēķinus”. Lai sekmīgi apstrādātu pieteikumu, jums ir jāveic maksājums, novietojot karti uz POS termināļa un ievadot PIN kodu (vai izņemot naudu Luminor no bankomāta).

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes”


 
2. Tālāk izvēlies “Manas kartes”


 
3. Karšu datu sadaļā meklē “Bezkontaktu maksājumi” un klikšķini “Atslēgt” vai “Ieslēgt”

Lai atslēgtu bezkontaktu norēķinus, Tev ir jāveic maksājums, novietojot karti uz POS termināļa un ievadot PIN kodu (vai izņemot naudu Luminor no bankomāta).

Aizmirsu kartes PIN kodu. Kā rīkoties?

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes” / "Manas kartes":


 
2. Atrodi karti, kurai esi aizmirsis PIN kodu un spied pogu “Parādīt PIN”:



3. Spied pogu “Turpināt” un apstiprini savu pieprasījumu:


 
4. Tavas kartes PIN kods parādīsies ekrānā. Lūdzu, iegaumē to!!!

Esmu pazaudējis karti. Kā rīkoties?

Nekavējoties bloķē karti internetbankā vai Mobilajā aplikācijā, zvani mums +371 67 17 1880, kā arī vari rakstīt mums e-pastu uz [email protected].

Kartes aizvietošanu vari pasūtīt internetbankā.

1. Pieslēdzies Luminor internetbankai un izvēlies sadaļu “Konti un kartes” / “Manas kartes”:

2. Lai aizvietotu pazaudētu/ nozagtu karti, atrodi karšu sarakstā vajadzīgo un spied pogu “Aizvietot karti”:

3. Atvērsies kartes aizvietošanas logs. Pārbaudi informāciju un apstiprini pieteikumu spiežot pogu “Saglabāt”:

Kā varu atrast Luminor bankomātu?

Meklē tuvāko Luminor bankomātu.

Es pasūtīju karti, taču neesmu to saņēmis. Kā rīkoties?

Sazinies ar mums, rakstot internetbankā, mājas lapas čatā vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880

Es pasūtīju karti. Kad to saņemšu?

Savu jauno karti saņemsi piecu darba dienu laikā. 

Kādi ir manas kartes ierobežojumi? Kā varu izmainīt kartes norēķinu ierobežojumus?

Ar kartes ierobežojumiem vari iepazīties mūsu cenrādī.

Lai izmainītu kartes skaidras naudas izņemšanas un norēķinu ierobežojumus, zvani mums pa tālruni +371 67 17 1880. Lūdzam ņemt vērā, ka kartes norēķinu ierobežojumu mainīšana ir maksas pakalpojums.

Cik maksā mana karte?

Ar kartes maksu aicinām iepazīties mūsu cenrādī.

Ceļojumu apdrošināšana

Bezkontakta norēķini

  • Private banking
  • Valūtu kursi
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • Ētikas kodekss
  • Anti-Money Laundering, international sanctions
  • FATCA/CRS
  • Cenrādis
  • Jautājumi un atbildes
  • Krāpšanas novēršana
  • Sūdzības un atsauksmes
  • Runā atklāti
  • Mārketinga piekrišanas
  • Sīkdatnes
  • Ilgtspēja
  • Piekļūstamība

Klientu atbalsts +371 67 17 1880
(darba dienās 08.00 - 20.00)
Kartes bloķēšana 24/7/365

Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.
© 2025. Luminor Bank AS