Ieskaties astoņos ieteikumos, kā uzsākt ceļu pretim spēcīgam zīmolam:
Vēlies uzrunāt vecākus, kuri strādā no mājām? Vai tavs produkts ir piemērots moderniem cilvēkiem, kuri apguvuši jaunās tehnoloģijas kopš bērnības? Vai tu risini liela uzņēmuma personāla vadības problēmas? Piedāvā konkrētību. Iztēlojies, ar ko tu vēlies runāt, un tad noskaidro, kas viņus tiešām uzrunā. Tādējādi tu zināsi, ka tiksi sadzirdēts.
Kas tevi vada? Kam tu tici? Kāds ir tavs mērķis? Kas tevi iedvesmo? Tev ir skaidri jāizprot, par ko galvenokārt iestājas tavs uzņēmums. Tas dos uzņēmumam pastāvēšanas iemeslu un mērķi. Misija ietekmēs visos pārējos zīmola veidošanas aspektus – logotipu, moto, komunikācijas veidu, vēstījumu un personību.
Vienmēr būs kāds ar lielāku budžetu un plašākiem resursiem. Roc dziļi – atrodi savas vērtības un turies pie tām.
Neslīgsti ilūzijās – tās radīs tikai lauztus solījumus un sliktu pieredzi. Paliec uzticīgs tam, par ko iestājies.
Izpētīt to, kas jau ir izdarīts, nekad nenāk par ļaunu. Ar imitēšanu ir citādi. Izdari savu mājasdarbu un iedziļinies – tā tu varēsi atrast nišu, kas izcels tevi konkurentu vidū.
Domājot par zīmola veidošanu, attēli un grafiskie elementi ir tie, kurus cilvēkus visbiežāk atceras. Šajā solī tev būs vajadzīga palīdzība no malas.
Uzņēmuma logotips un moto kļūs par tā identitāti un vizuālu solījuma izpausmi. Esi gatavs ieguldīt laiku un naudu, lai radītu ko tādu, ar ko lepoties.
Nolīgsti profesionālus palīgus – prasmīgs dizainers nodrošinās to, lai uzņēmums tiktu pie unikāla un nenovecojoša vizuālā tēla biznesam.
Tas, kā tu uzrunā klientus, ir uzņēmuma balss.
Saglabā to nemainīgu. Tas nenozīmē, ka visu laiku ir jāatkārto viens un tas pats vēstījums – mērķis ir likt galvenajiem vēstījumiem papildināt citam citu, lai izveidotu viengabalainu raksturu.
Zīmola veidošanas process nekad nebeidzas. Identitātei ir jābūt saskatāmai un jāatspoguļojas visā, ko klients redz, lasa un dzird. Visam, sākot ar vizītkartēm, reklāmām, iesaiņojumu, produkta un mājaslapas dizainu, un beidzot ar mājaslapas saturu, ir jābūt apzīmogotam ar zīmogu.
Un neaizmirsti par sociālajiem tīkliem! YouTube, Facebook, Snapchat un Instagram ir platformas, kurās saturs ir jāveido, izmantojot zīmolam piemītošo unikālo izteiksmes veidu un personību.
Ja vien nenolemsi mainīt savu zīmolu pret kaut ko iedarbīgāku, paliec uzticīgs tam, ko esi izveidojis. Konsekvence ir svarīga.
Kad būsi izveidojis savu izskatu, savu balsi un raksturu, liec to lietā visā, ko radi. Dokumentē vadlīnijas un izplati tās visām ieinteresētajām pusēm.
Esi pats sev vēstnieks. Neviens cits nepazīst tevi tik labi kā tu pats, tāpēc tikai no tevis ir atkarīgs, kā izplatīsies šīs ziņas.