Luminor E‑Komercijas savienojums. BUJ
Biežāk uzdotie jautājumi par Luminor E‑komercijas savienojumu
Vispārējie jautājumi
Luminor E‑komercijas savienojums ir ātrs un efektīvs veids ērtai maksājumu saņemšanai no taviem klientiem e‑veikalā vai sociālajos tīklos.
Tiešsaistes pakalpojums, kas nodrošina piekļuvi lietotāja maksājumu kontam, lai lietotāja vārdā un ar viņa piekrišanu, un autentifikāciju veiktu līdzekļu pārskaitījumus. Maksājumu iniciēšanas pakalpojums e‑komercijas vidē ir alternatīva Banklink vai maksājumiem ar karti. Maksājumu iniciēšanu var veikt no Swedbank, SEB, Citadele un LHV bankām.
Komisiju par maksājumiem ar karti aprēķina un ietur no summas, pirms norēķinu veikšanas uz tirgotāja kontu.
Komisiju par darījumiem, kas ir apstrādāti ar Luminor Link vai Maksājumu iniciēšanas pakalpojumu, aprēķina un ietur katra mēneša sākumā (līdz 10. datumam), ņemot vērā pēdējā mēneša laikā veikto maksājumu summu.
Pēc īpašā piedāvājuma beigām, spēkā stāsies standarta cenrādis.
Konts un līgums
Jā, ir nepieciešams konts Luminor bankā naudas līdzekļu saņemšanai.
Aizpildi pieteikumu Luminor mājaslapā.
Parasti pieteikuma apstrāde un līguma sagatavošana aizņem 2 darba dienas. Ilgāks laiks var paiet gadījumos, kad nepieciešams atvērt kontu Luminor bankā.
1. Ja pārdošana notiek e‑veikalā, mēs nosūtīsim pārbaudes un produkcijas drošības atslēgas.
2. Mēs nodrošināsim piekļuvi Tirgotāju portālam.
3. Ievies pakalpojumu tad, ja pārdošana notiek e‑veikalā.
4. Apliecini komunikācijas, tīmekļa vietnes satura un noformējuma prasību izpildi.
5. Mēs aktivizēsim pakalpojumu.
6. Sāc pārdot un pieņem maksājumus, izmantojot Luminor E‑komercijas savienojumu.
Tirgotāju portāls
Jā, Tirgotāju portālu var lietot, ja nav e‑veikala. Tirgotāju portāls izsūtīs rēķinus ar saiti maksājuma veikšanai, nodrošinot vieglu un ērtu maksājumu saņemšanu no pircēja.
Par Tirgotāju portāla administratoru var kļūt tikai bankas identificēta, uzņēmuma pilnvarota paraksttiesīgā persona.
Administrators Tirgotāju portāla var izveidot piekļuvi citiem Tirgotāju portāla lietotājiem.
2 darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas un saņemšanas.
Integrācija un spraudņi
Var izmantot WooCommerce; Opencart; Shopify; Magento; PrestaShop; Mozello platformas.
Instrukcijas spraudņu instalēšanai ir pieejamas izstrādātāja portālā.
Būtiski izvēlēties kodēšanas valodu, ja netiek izmantots spraudnis. E‑komercijas savienojuma integrēšanai izmanto REST API komunikāciju un programmētājs izvēles sev ērtāko kodēšanas valodu.
WooCommerce – versija 3.5 un jaunāka
Opencart – versija 3.0 un jaunāka
Shopify
Magento – versija 2.0 un jaunāka
PrestaShop – versija 1.7 un jaunāka
Pārbaudi pieslēguma ID vai drošības atslēga nesatur kļūdainus simbolus vai nevajadzīgas atstarpes atslēgas sākumā vai beigās.
Jā, pakalpojuma integrēšanai telefona lietotnē izmanto REST API.
Pamatprasības, kas tirgotājam jāievēro, ir nodrošināt savu pircēju maksimālu izpratni par produkciju, norēķiniem, piegādi, naudas atgriešanu un personas datu apstrādi. Mājaslapas prasības vari apskatīt šeit.
Lai apstiprinātu atbilstību prasībām attiecībā uz komunikāciju, mājaslapas saturu un dizainu, jāiesniedz parakstīts iesniegums. Apstiprinājuma formu meklē šeit.
Ar e‑pasta paziņojumu banka informē, ka ir aktivizējusi pakalpojumu produkcijas vidē. Šis ir brīdis, kad tirgotājs produkcijas platformā var sākt izmantot iepriekš e‑pastā saņemto drošības atslēgu vai izsūtīt rēķinus no Tirgotāju portāla.
2 darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas un saņemšanas.
Izmanto pieslēguma ID un testa drošības atslēgu, lai pārbaudītu integrāciju - veiksmīga un neveiksmīga darījuma scenāriju.
Izmanto pieslēguma ID un produkcijas drošības atslēgu e‑veikalā pēc tam, kad banka ir apstiprinājusi pakalpojuma aktivizāciju.
Mozello Premium Plus paketē jau ir integrēts Luminor E‑komercijas savienojums.
Pirkuma priekšmeta parametros jāiestata „valoda”, norādot vienu no:
lt – lietuviešu
lv – latviešu
et – igauņu
en – angļu
ru – krievu
Maksājumu metodes un izpilde
Luminor; Swedbank; SEB; Citadele, LHV bankas, izmantojot Luminor Link vai maksājumu iniciēšanas pakalpojumu.
Visa, Mastercard, Maestro privātās un uzņēmumu kredītkartes un debetkartes.
Šobrīd Luminor nepiedāvā automātiskos maksājumu, taču mēs strādājam pie tā, lai šis pakalpojums būtu pieejams.
Parasti šāds paziņojums tiek saņemts 5 minūšu laikā, tiklīdz pircējs apstiprina darījumu (neskatoties uz to, ka maksājums ir veikts ar karti, Luminor Link vai Maksājumu iniciēšanas pakalpojumu).
- Maksājumi ar karti, tiks saņemti nākamajā darba dienā.
- Luminor Link maksājumi, kas veikti tās pašas valsts ietvaros, tiks saņemti 5 minūšu laikā.
- Luminor Link starptautiskie maksājumi (maksātāja un saņēmēja konti atrodas dažādās valstīs) tiks saņemti saskaņā ar maksātāja bankas SEPA maksājumu apstrādes nosacījumiem. Parasti šādi maksājumi tiek saņemti tās pašas darba dienas laikā, ja maksājums ir apstiprināts līdz ~16.00, vai nākamajā darba dienā, ja maksājums ir apstiprināts pēc 16.00.
- Pārskaitījumi, kas veikti no Swedbank, SEB, Citadele vai LHV ar Maksājumu iniciēšanas pakalpojumu tiks saņemti saskaņā ar maksātāja bankas SEPA maksājumu nosacījumiem. Parasti šādi maksājumi tiek saņemti tās pašas darba dienas laikā, ja maksājums ir apstiprināts līdz ~16.00, vai nākamajā darba dienā, ja maksājums ir apstiprināts pēc 16.00.
Jāiestata vērtība Pirkuma priekšmeta parametrā „raksturojums”.
Pārbaudi maksājuma statusu:
1) Tirgotāju portālā
2) Ja lieto REST API, detalizētu informāciju meklē šeit.
Drošības depozītu piemēro dažos gadījumos, ja slēdzot līgumu par e‑komercijas savienojumu tiek pieslēgta arī karšu norēķinu maksājumu metode un tirgotāja saimnieciskās darbības nozare ir pakļauta augstākam riskam. Banka piemēro drošības depozītu sadarbībai ar konkrēto tirgotāju, lai samazinātu risku.