Iepazīsties ar piecām lietām, ko paturēt prātā, domājot par sava produkta virzīšanu tirgū:
Neaicini jaunus klientus, iekams neesi drošs, ka vari parūpēties par ikvienu no viņiem. Tā ir izplatīta kļūda. Pārliecinies, ka tev ir pietiekoši daudz vietas, pirms ielūgt vairāk cilvēku uz ballīti. Atrodi atbalstu, ja redzi, ka netiec galā saviem spēkiem. Taču sociālo tīklu laikmetā ziņas izplatās ātri, it īpaši par sliktu klientu pieredzi.
Veic nelielu izpēti, pirms sāc izsūtīt savus paziņojumus, izmantojot visus iespējamos sakaru kanālus. Ko tavs klients lasa? Kur viņš pavada laiku? Vai klients ikdienā lieto LinkedIn vai arī biežāk ielūkojas Instagram? Uzrunā savus klientus, izmantojot viņu lietotos kanālus.
Pirms kaut ko ievietot savā Facebook lapā, pārliecinies, ka esi aizpildījis visu informāciju par sevi. Parūpējies par nevainojamu iespaidu – sociālo tīklu konts ir uzņēmuma vizītkarte. Ja tā būs saburzīta un saplēsta, neviens ar tevi nesazināsies.
Efektivitāti iespējams panākt, saprātīgi novērtējot savu mērķi. Nemēģini uzrunāt visu pasauli ar vienu ziņu – izmēģini dažādas iespējas. Gudri izvēlies auditoriju saviem ziņojumiem.
Ļoti noderīgi padomi par Facebook mārketingu atrodami viņu sludinājumu atbalsta centrā.
Lai ko cilvēki teiktu par TV skatīšanos un e-pastu lasīšanu (jā, protams, arī tu to nedari), statistika rāda, ka tiešais mārketings vēl aizvien ir populārs un iedarbīgs. Krāj savu lietotāju e-pasta adreses, iegūsti viņu piekrišanu tiešajiem piedāvājumiem un mārketingam un regulāri ar viņiem sazinies.
Un, bez šaubām, lieto Google – meklē, meklē un vēlreiz meklē vajadzīgo informāciju. Tu atradīsi ļoti noderīgus ekspertu padomus mārketinga jautājumos. Viss strauji mainās, tāpēc ir tikai saprātīgi interesēties par visu jauno.