Drošība+
Drošība+
Pakalpojums Drošība+ sniegs tev sirdsmieru darījumos ar maksājumu kartēm:
Un tas viss tikai par 0,99 €/mēnesī!
Kartes zādzības vai nozaudēšanas gadījumā tava karte ātri tiks aizvietota, lai kur tu atrastos, pakalpojuma Drošība+ apdrošināšanas noteikumos noteiktajos gadījumos.*
Parastā karšu aizsardzība neapdrošina klientus pret krāpšanu tehniski autorizētu darījumu gadījumā. Izmantojot pakalpojumu Drošība+, tu saņemsi kompensāciju līdz pat 3000 eiro gadā par krāpnieciskiem maksājumiem*, tostarp autorizētiem krāpnieciskiem maksājumiem, kas apstiprināti ar PIN kodu, Smart-ID, biometriski vai ar mobilo parakstu.
* Pastāv ierobežojumi un izņēmumi attiecībā uz noteiktu risku segumu un atlīdzināmajiem zaudējumiem, piemēram, pakalpojuma Drošība+ apdrošināšana neattiecas uz karšu darījumiem, kas autorizēti nelikumīga, krāpnieciska zvana vai ziņojumu, krāpniecisku saišu e-pasta ziņojumos, ziņojumapmaiņas lietotnēs, sociālo mediju platformās, tīmekļa vietnēs vai cita veida krāpniecisku kiberuzbrukumu rezultātā. Pilnīga informācija par izņēmumiem un seguma ierobežojumiem ir iekļauta pakalpojuma Drošība+ apdrošināšanas noteikumos. Lūdzu, iepazīsties ar pakalpojuma Drošība+ apdrošināšanas noteikumiem un nepieciešamības gadījumā konsultējies ar Luminor Bank AS pārstāvi.
Pakalpojuma Drošība+ apdrošināšanas noteikumi
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments
Pirms apdrošināšanas līguma noslēgšanas klientam sniedzamā informācija
“Man nozaga maku, bet es to uzreiz nepamanīju. Pusstundas laikā zaglis veica 10 pirkumus dažādos veikalos, PIN kodu viņš būs noskatījies, kad es iepirkos ar karti. No kartes tika nozagti gandrīz 150 eiro. Par laimi, man bija pieslēgts pakalpojums Drošība+, un banka dažu dienu laikā atlīdzināja zaudēto summu". Marija K.
“Veicu pirkumu jaunā interneta veikalā, autorizēju to ar Smart-ID, bet pēc kāda laika sapratu, ka tas ir viltus veikals. Pasūtītās preces tā arī nesaņēmu. Bet, pateicoties pakalpojumam Drošība+, man tika pilnībā atlīdzināta pirkuma summa". Anna E.
"Apmaiņas studiju laikā ārzemēs pazaudēju maku. Par laimi, manai bankas kartei bija pieslēgts Drošība+ pakalpojums. Saņēmu jaunu karti ar kurjeru dažu dienu laikā un man par to nebija jāmaksā" Mārtins R.
Ja pasūti jaunu karti, vienkārši izvēlies Drošību+ kā vienu no papildpakalpojumiem vai palūdz konsultantam aktivizēt to, ja pasūti karti pa tālruni vai klientu apkalpošanas centrā. Vairāk par kartēm
Ja tev jau ir maksājumu karte, dodies uz sadaļu Konti un kartes internetbankā vai mobilajā lietotnē un noklikšķini uz Drošība+, lai aktivizētu šo pakalpojumu, vai sazinies ar mums pa tālruni +371 67 17 1880
Aizpildi pretenziju par kartes darījumu šeit. Mēs izskatīsim pretenziju un sazināsimies ar tevi. Ja nevari aizpildīt tiešsaistes formu, sazinies ar mums.
Pirms pretenzijas iesniegšanas
Obligāti nobloķē karti uzreiz pēc tam, kad pamani jebkādas neautorizētas darbības. To var izdarīt, zvanot mums, vai patstāvīgi internetbankas vai mobilās lietotnes sadaļā Konti un kartes.
Krāpnieciski karšu darījumi ir uzskatāmi par nelikumīgu darbību, tāpēc pirms maksājuma apstrīdēšanas bankā vērsies policijā ar iesniegumu par nozagtajiem līdzekļiem un iesniedz mums šo faktu apstiprinošu dokumentu, kad aizpildīsi pretenziju.
Maksājumu kartes aizvietošanai un piegādei
Sazinies ar mums pa tālruni, e-pastu, internetbankā vai apmeklē mūsu klientu apkalpošanas centru. Mēs ātri aizvietosim tavu karti un, ja nepieciešams, nosūtīsim to tev ar kurjeru.
Pasargā sevi no dažādām krāpšanas shēmām
Ieskaties arī